• 30-01-2023, 20:45:07
    #10
    Tartaros adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Css ve jslere erisim engeli koyuyor bazı siteler htacess ile.
    Ozaman söyle yapıyorsun index i ctr u ile aciyorsun, tüm cssleri ve jssleri manuel olarak klasoru klasörüne cekiyorsun.
    png img vs ne varsa manu el tek tek indexte aratıp o href adresine girip kayıt ediyorsun.
    daha sonra cssleri ve jsleri tekrar kontrol edip , x css den x jssden , site üzerinden baska klasör üzerinden baska dosyayı cekmismi kontrol edip onlarıda ekliyosun bu kadar.
    diğer türlü cekme sansın yok. httrack cekmiyorsa herşeyi manuel ypaacaksın. yazı fontlarına kadar cekeceksin ki 1e1 olsun.
    Ne kadar sürer bu işlem ortalama hocam? Birde tüm komutlar tek satırda kopyalanıyor bunları satırlara dağıtabilirmiyim notepad++ ile. Teşekkürler
  • 30-01-2023, 20:47:54
    #11
    turgutsahin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ne kadar sürer bu işlem ortalama hocam? Birde tüm komutlar tek satırda kopyalanıyor bunları satırlara dağıtabilirmiyim notepad++ ile. Teşekkürler
    sitenin büyüklügüne baglı dosyalara yani. , dagıtabilir miyim derken?
    her sayfayı ctrl u yapip, indek.php ise oyle kayit ediyosun, iletisim.php ise oyle kayıt ediyosun vs gibi.
    her sayfanın , cektirdiği ayrı css ve jsler vardir, farklı seyler vardir onları o sayfaya gore ozel kayıt ediyosun ornek css/fafa.css iletisimde su vardır , css/iletsm.css gibi. hepsini ayrı ayrı kayıt et. tek düzgün calısmasının yontemi bu. bunda biraz ugrasırsın ama gozden kacırmassan hepsini alirsan 1e1 kullanırsın.
  • 30-01-2023, 20:49:47
    #12
    Tartaros adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sitenin büyüklügüne baglı dosyalara yani. , dagıtabilir miyim derken?
    her sayfayı ctrl u yapip, indek.php ise oyle kayit ediyosun, iletisim.php ise oyle kayıt ediyosun vs gibi.
    her sayfanın , cektirdiği ayrı css ve jsler vardir, farklı seyler vardir onları o sayfaya gore ozel kayıt ediyosun ornek css/fafa.css iletisimde su vardır , css/iletsm.css gibi. hepsini ayrı ayrı kayıt et. tek düzgün calısmasının yontemi bu. bunda biraz ugrasırsın ama gozden kacırmassan hepsini alirsan 1e1 kullanırsın.
    Hocam zaten ben sadece anasayfayı çekeceğim, dağıtmak derken şöyle notepad++ ile açtığımda çok uzun 1 satırda yazıyor bütün kodlar bunları aşağıya doğru indirebilirmiyim. yani şöyle
    böyle yazıyor:
    "afhasdhfadhfahkşladfjkhadkhfaşlhiasldfhajsdhfkl şkkkklşlşlşlşlşlşlşlşlşlşlşlşlşlşkl şklşklşkdsaasf"

    bunu böyle yapmak istiyorum

    "ajhkajhkfahflkadh
    ahfadhadhsfhhdfgh
    hsdhsdhsdhdfdhhg
    sdhhasdfhhfgfghhs"
  • 30-01-2023, 20:52:43
    #13
    turgutsahin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam zaten ben sadece anasayfayı çekeceğim, dağıtmak derken şöyle notepad++ ile açtığımda çok uzun 1 satırda yazıyor bütün kodlar bunları aşağıya doğru indirebilirmiyim. yani şöyle
    böyle yazıyor:
    "afhasdhfadhfahkşladfjkhadkhfaşlhiasldfhajsdhfkl şkkkklşlşlşlşlşlşlşlşlşlşlşlşlşlşkl şklşklşkdsaasf"

    bunu böyle yapmak istiyorum

    "ajhkajhkfahflkadh
    ahfadhadhsfhhdfgh
    hsdhsdhsdhdfdhhg
    sdhhasdfhhfgfghhs"
    Ya sen anlatamadın ya ben anlayamadım fakat sublime text ile boyle parcalama, koda gore belirli karakter vs olayı var. yani hepsi yan yana gelmez,
    tüm kodları beautfy yöntemi var, tüm kodları düzene sokarsın herşey alt alta , düzgün bir sekilde olur. sanırım onu diyorsun. evet bu editor ile yapabilirsin. bi araştir.