Tartaros adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bu siteyi nasıl çekerim?
12
●334
- 30-01-2023, 20:45:07Ne kadar sürer bu işlem ortalama hocam? Birde tüm komutlar tek satırda kopyalanıyor bunları satırlara dağıtabilirmiyim notepad++ ile. Teşekkürler
- 30-01-2023, 20:47:54sitenin büyüklügüne baglı dosyalara yani. , dagıtabilir miyim derken?turgutsahin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
her sayfayı ctrl u yapip, indek.php ise oyle kayit ediyosun, iletisim.php ise oyle kayıt ediyosun vs gibi.
her sayfanın , cektirdiği ayrı css ve jsler vardir, farklı seyler vardir onları o sayfaya gore ozel kayıt ediyosun ornek css/fafa.css iletisimde su vardır , css/iletsm.css gibi. hepsini ayrı ayrı kayıt et. tek düzgün calısmasının yontemi bu. bunda biraz ugrasırsın ama gozden kacırmassan hepsini alirsan 1e1 kullanırsın. - 30-01-2023, 20:49:47Hocam zaten ben sadece anasayfayı çekeceğim, dağıtmak derken şöyle notepad++ ile açtığımda çok uzun 1 satırda yazıyor bütün kodlar bunları aşağıya doğru indirebilirmiyim. yani şöyleTartaros adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
böyle yazıyor:
"afhasdhfadhfahkşladfjkhadkhfaşlhiasldfhajsdhfkl şkkkklşlşlşlşlşlşlşlşlşlşlşlşlşlşkl şklşklşkdsaasf"
bunu böyle yapmak istiyorum
"ajhkajhkfahflkadh
ahfadhadhsfhhdfgh
hsdhsdhsdhdfdhhg
sdhhasdfhhfgfghhs" - 30-01-2023, 20:52:43Ya sen anlatamadın ya ben anlayamadım fakat sublime text ile boyle parcalama, koda gore belirli karakter vs olayı var. yani hepsi yan yana gelmez,turgutsahin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
tüm kodları beautfy yöntemi var, tüm kodları düzene sokarsın herşey alt alta , düzgün bir sekilde olur. sanırım onu diyorsun. evet bu editor ile yapabilirsin. bi araştir.