Ne kadar sürer bu işlem ortalama hocam? Birde tüm komutlar tek satırda kopyalanıyor bunları satırlara dağıtabilirmiyim notepad++ ile. Teşekkürler
sitenin büyüklügüne baglı dosyalara yani. , dagıtabilir miyim derken?
her sayfayı ctrl u yapip, indek.php ise oyle kayit ediyosun, iletisim.php ise oyle kayıt ediyosun vs gibi.
her sayfanın , cektirdiği ayrı css ve jsler vardir, farklı seyler vardir onları o sayfaya gore ozel kayıt ediyosun ornek css/fafa.css iletisimde su vardır , css/iletsm.css gibi. hepsini ayrı ayrı kayıt et. tek düzgün calısmasının yontemi bu. bunda biraz ugrasırsın ama gozden kacırmassan hepsini alirsan 1e1 kullanırsın.