• 27-01-2023, 22:24:15
    #1
    Yaklaşık 1 ay önce adsense işi teslim aldım sıfırdan başladık ve xxx₺ ödeme almıştım işe başladım iş bitti ancak onaya yollamadık. ArdındanGeçen hafta perşembe günü kişi bir pdf düzenlememi istedi ve 300₺ verebileceğini söyledi tamam dedim hemen ayarladım ve ilettim o günden beri yok ortalıkta engel atmamış anlamadım ne olduğunu sitede bende kaldı sizce ne olmuş olabilir? Veya ne yapmalıyım? Kişi sanırım r10 a üye numarası var
  • 27-01-2023, 22:26:50
    #2
    Üyeliği durduruldu
    pdf düzeltme işine 300 verse şaşırırdım hocam zaten
  • 27-01-2023, 22:27:44
    #3
    Emirkirax adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    pdf düzeltme işine 300 verse şaşırırdım hocam zaten
    Hocam aciliyeti olduğunu 1 saate tamamlanmasını gerektiğini söyleyince normal gelmişti ancak bilmiyorum.
  • 27-01-2023, 22:28:33
    #4
    geçmiş olsun
  • 27-01-2023, 22:29:19
    #5
    konuyu gorurse iletişime geçip
    bir sıfır fazla yazmışım hocam
    der
  • 27-01-2023, 22:44:20
    #6
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    site sende kaldıysa sen kârdasın hocam boşver
  • 27-01-2023, 22:47:10
    #7
    Progod adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    site sende kaldıysa sen kârdasın hocam boşver
    Öylede hocam aklım kaldı iki gün sonra gelip siteyi sorarsa sıkıntı ayrıca belgeyi hazırladığıma pişman oldum belge tiktok mavi tik ile ilgiliydi en alt kısma bir imza salla dedi bende salak gibi gidip imza koydum umarım sıkıntı olmaz (imza png olarak koydum bana ait değil ama yinede içim rahat değil)