Yaklaşık 1 ay önce adsense işi teslim aldım sıfırdan başladık ve xxx₺ ödeme almıştım işe başladım iş bitti ancak onaya yollamadık. ArdındanGeçen hafta perşembe günü kişi bir pdf düzenlememi istedi ve 300₺ verebileceğini söyledi tamam dedim hemen ayarladım ve ilettim o günden beri yok ortalıkta engel atmamış anlamadım ne olduğunu sitede bende kaldı sizce ne olmuş olabilir? Veya ne yapmalıyım? Kişi sanırım r10 a üye numarası var