• 26-01-2023, 08:25:16
    #1
    Dostlar hiçbir personel çalıştırmayan birisi kendi Şahıs şirketi için muhasebeci tutmak zorunda mı? Yoksa kendi fişlerini kendi girebilir mi? Şahıs şirketlerinin kesinlikle bir smmm ile çalışması zorunlu mu yani?
  • 26-01-2023, 08:33:09
    #2
    Evet.
  • 26-01-2023, 08:40:28
    #3
    muhasebeci tutup faturalarını ve vergilerini işlemesi zorunludur
  • 26-01-2023, 08:42:13
    #4
    ofisay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet.
    Çok teşekkür ederim.
  • 26-01-2023, 08:42:29
    #5
    sago_keys adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    muhasebeci tutup faturalarını ve vergilerini işlemesi zorunludur
    Çok teşekkür ederim.
  • 26-01-2023, 08:45:09
    #6
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    2021 yılı esirket.com la çalıştım. bizimhesap uygulaması yüklüyosun telefonuna fişlerin fotosunu uygulama üzerinden çekiyosun bazı fiş bilgisini giriyosun gerisini onlar hallediyo.
  • 26-01-2023, 09:51:53
    #7
    Sadece basit usulde bu mümkün. Diğer şekilde SMMM ile çalışmak zorundasınız
  • 26-01-2023, 09:55:02
    #8
    Aylık olarak beyanlarını Mali müşavir bildirmek zorundadır