Dostlar hiçbir personel çalıştırmayan birisi kendi Şahıs şirketi için muhasebeci tutmak zorunda mı? Yoksa kendi fişlerini kendi girebilir mi? Şahıs şirketlerinin kesinlikle bir smmm ile çalışması zorunlu mu yani?