• 24-01-2023, 00:37:51
    #1
    Başlıktaki gibi sorum basit verilen r10+ lar ne işe yarıyor?
  • 24-01-2023, 00:39:25
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Hocam galiba kişinin ne kadar gerekli cevaplar verdiği ne kadar gerekli yada gereksiz bir insan oldugunumu not ediyor bende anlamadım
  • 24-01-2023, 00:40:37
    #3
    Kurumsal PLUS
    Biri Bizi Gözetliyor!
  • 24-01-2023, 00:40:38
    #4
    https://www.r10.net/r10-kullanim-reh...ullanilir.html

    buyrun cevap burda.
  • 24-01-2023, 00:41:04
    #5
    Yorumun kişi için doğruluğu, işe yararlılığı
  • 24-01-2023, 00:42:15
    #6
    Faydalı mesajları kısacası ödüllendirmek amacı ile düşünebilirsiniz
  • 24-01-2023, 00:43:23
    #7
    adwerd0z1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yorumun kişi için doğruluğu, işe yararlılığı
    Klaxon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Faydalı mesajları kısacası ödüllendirmek amacı ile düşünebilirsiniz
    Evet ama ben birinin kaç r10+ aldığını göremiyorum sonuçta

    Peki ödül ne yani r10+ birikmesi ne işe yarıyor
  • 24-01-2023, 00:44:02
    #8
    Aslında çok faydalı ama kullanım amacı biraz sapmış durumda. her konuya r10+ yazılıyor artık yani amacı dışına çıkmış durumda. mesela domain değerlendirme r10+ yazılıyor girip domain iyi desen de alıyorsun.
  • 24-01-2023, 00:44:48
    #9
    Axbargo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet ama ben birinin kaç r10+ aldığını göremiyorum sonuçta

    Peki ödül ne yani r10+ birikmesi ne işe yarıyor
    Görünüyor, şuanda mesajımın prfoilimin yanındaki ok işaretine basın alttaki sarılar