Aslında çok faydalı ama kullanım amacı biraz sapmış durumda. her konuya r10+ yazılıyor artık yani amacı dışına çıkmış durumda. mesela domain değerlendirme r10+ yazılıyor girip domain iyi desen de alıyorsun.