Konu
R10+ ne işe yarar?
24-01-2023, 00:44:02
#8
Kodespa
Aslında çok faydalı ama kullanım amacı biraz sapmış durumda. her konuya r10+ yazılıyor artık yani amacı dışına çıkmış durumda. mesela domain değerlendirme r10+ yazılıyor girip domain iyi desen de alıyorsun.