Hocam ipad Air 5 aldım ben okul için. Arkadaşımda iPad 9 var. Şunu söyleyebilirim çizim icin gayet iyiler ama sadece çizim ise samsung s8 ve s8 ultra bakabilirsiniz. Bunlarda hep de 2.ekran görevine yarayabilir
çok basit çizimler için hocam hangi tablet olacağı önemli değil açıkcası
@wojak; arkadaşın önerdiği tabletten elimde mevcut birkaç kez kullanıldı dilerseniz yardımcı olabilirim basınç hassasiyeti güzel alanı büyük rahat edersiniz
Hocam ipad Air 5 aldım ben okul için. Arkadaşımda iPad 9 var. Şunu söyleyebilirim çizim icin gayet iyiler ama sadece çizim ise samsung s8 ve s8 ultra bakabilirsiniz. Bunlarda hep de 2.ekran görevine yarayabilir
@wojak; arkadaşın önerdiği tabletten elimde mevcut birkaç kez kullanıldı dilerseniz yardımcı olabilirim basınç hassasiyeti güzel alanı büyük rahat edersiniz