• 23-01-2023, 20:16:13
    #1
    Sevgili r10 tarikatı

    Şöyle çizimler yapmak için tablet istiyorum. Tablette çizip canım bilgisayarıma aktarıcam.
    BUGÜN YARDIMLARINIZA HİÇ OLMADIĞI KADAR MUHTACIM.

    Önereceğiniz modelleri duymak isterim, teşekkürler.

  • 23-01-2023, 20:19:39
    #2
    Grafik tablet mi? iPad mi tercihin?
  • 23-01-2023, 20:21:40
    #3
    Bizzat tablette çizim yapmıyorum, Corel kullanıyorum ama https://www.amazon.com.tr/GAOMON-tab.../dp/B088KKYMW3 şöyle bir şey düşünebilirsiniz
  • 23-01-2023, 20:21:58
    #4
    ilyasutkum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Grafik tablet mi? iPad mi tercihin?
    çok basit çizimler için hocam hangi tablet olacağı önemli değil açıkcası
  • 23-01-2023, 20:22:21
    #5
    Hocam ipad Air 5 aldım ben okul için. Arkadaşımda iPad 9 var. Şunu söyleyebilirim çizim icin gayet iyiler ama sadece çizim ise samsung s8 ve s8 ultra bakabilirsiniz. Bunlarda hep de 2.ekran görevine yarayabilir
  • 23-01-2023, 20:22:32
    #6
    wojak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bizzat tablette çizim yapmıyorum, Corel kullanıyorum ama https://www.amazon.com.tr/GAOMON-tab.../dp/B088KKYMW3 şöyle bir şey düşünebilirsiniz
    hocam bunlarında ekrana çizim yapınca görünmüyo ya benim gibi amatörler için nasıl olur?
  • 23-01-2023, 20:23:14
    #7
    wojak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bizzat tablette çizim yapmıyorum, Corel kullanıyorum ama https://www.amazon.com.tr/GAOMON-tab.../dp/B088KKYMW3 şöyle bir şey düşünebilirsiniz
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    çok basit çizimler için hocam hangi tablet olacağı önemli değil açıkcası
    @wojak; arkadaşın önerdiği tabletten elimde mevcut birkaç kez kullanıldı dilerseniz yardımcı olabilirim basınç hassasiyeti güzel alanı büyük rahat edersiniz
  • 23-01-2023, 20:23:57
    #8
    Honomy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam ipad Air 5 aldım ben okul için. Arkadaşımda iPad 9 var. Şunu söyleyebilirim çizim icin gayet iyiler ama sadece çizim ise samsung s8 ve s8 ultra bakabilirsiniz. Bunlarda hep de 2.ekran görevine yarayabilir
    tamamdır hocam inceleyeyimt eşekkürler
    • Honomy
    Honomy bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 23-01-2023, 20:24:18
    #9
    ilyasutkum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @wojak; arkadaşın önerdiği tabletten elimde mevcut birkaç kez kullanıldı dilerseniz yardımcı olabilirim basınç hassasiyeti güzel alanı büyük rahat edersiniz
    olur hocam öm atıyorum