wojak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bizzat tablette çizim yapmıyorum, Corel kullanıyorum ama https://www.amazon.com.tr/GAOMON-tab.../dp/B088KKYMW3 şöyle bir şey düşünebilirsiniz
hocam bunlarında ekrana çizim yapınca görünmüyo ya benim gibi amatörler için nasıl olur?