sizde de böyle oluyor mu ? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
sizde de böyle oluyor mu ?
1
●
92
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
sizde de böyle oluyor mu ?
17-01-2023, 16:58:04
#1
Emirkirax
Üyeliği durduruldu
çalıştığım şirkete site yaptım ilk sitemdi ve onay aldı , kendime ikinci olarak site yaptım onaya gönderdim ama garanti onay almayacak başkalarına yaptığım şeylerde başarılı olurken kendime yaptığım şeylerde başarısız oluyorum sizde de böyle mi?
17-01-2023, 17:29:37
#2
CLL
Ha biraz önce yukarıdaki konunuza yazdığım cevabın cevabını bu konuda buldum
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler