çalıştığım şirkete site yaptım ilk sitemdi ve onay aldı , kendime ikinci olarak site yaptım onaya gönderdim ama garanti onay almayacak başkalarına yaptığım şeylerde başarılı olurken kendime yaptığım şeylerde başarısız oluyorum sizde de böyle mi?