• 17-01-2023, 10:54:18
    #1
    Merhabalar hocalarım yurt dışı bir cihaz alacağım xs 4 ayı var 4k para istiyor satan kişi bunu açtırma ücreti ne olur kapandıktan sonra açtırmak istersem kaça patlar.
  • 17-01-2023, 10:58:14
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    4.000 TL + 6.090 TL yani XS'in maliyeti 10.090 TL olacak size.
  • 17-01-2023, 10:58:57
    #3
    ScriptEvin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    4.000 TL + 6.090 TL yani XS'in maliyeti 10.090 TL olacak size.
    Teşekkürler hocam
  • 17-01-2023, 11:04:50
    #4
    xs cikali baya oluyor. Ta kac sene önce kardesime alip kayit yaptirtmistim.

    Yerinde olsam one plus gibi kolay imei atilan bir telefon bakarim, donanim olarak iyi bir telefon secmek daha mantikli.

    Bu arada actirmak icin sadece para yatirmak yetmiyor, sanirim 120 icinde yurtdisindan gelmis olman lazim ki o pasaporta kayit yapsinlar. Aldigin telefonu 3 yil da satamiyorsun ve yani 3 yil sadece senin üzerine olan hatta calisiyor.
  • 17-01-2023, 11:11:19
    #5
    ultor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar hocalarım yurt dışı bir cihaz alacağım xs 4 ayı var 4k para istiyor satan kişi bunu açtırma ücreti ne olur kapandıktan sonra açtırmak istersem kaça patlar.
    https://www.ayyildiz.de/tarifeler sitesinden sim kart alırsanız Türkiye'de Turkcell baz istasyonuna bağlanıp süresiz kullanabilirsiniz ancak sizi arayanlar yurtdışını arıyor gibi ücretlendirilir.