xs cikali baya oluyor. Ta kac sene önce kardesime alip kayit yaptirtmistim.

Yerinde olsam one plus gibi kolay imei atilan bir telefon bakarim, donanim olarak iyi bir telefon secmek daha mantikli.

Bu arada actirmak icin sadece para yatirmak yetmiyor, sanirim 120 icinde yurtdisindan gelmis olman lazim ki o pasaporta kayit yapsinlar. Aldigin telefonu 3 yil da satamiyorsun ve yani 3 yil sadece senin üzerine olan hatta calisiyor.