• 16-01-2023, 22:32:20
    #1
    Merhaba arkadaşlar mac format attım ve açamıyorum komple resetleme nasıl yapabilirim ?
  • 16-01-2023, 22:35:57
    #2
    Command tuşu ve açma kapama tuşuna uzunca bas hard formata geçecek
  • 16-01-2023, 22:37:10
    #3
    Bir daha kimlik ister mi ?
  • 16-01-2023, 22:38:19
    #4
    Cherdex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir daha kimlik ister mi ?
    Hayır
  • 16-01-2023, 22:41:22
    #5
    Cherdex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba arkadaşlar mac format attım ve açamıyorum komple resetleme nasıl yapabilirim ?
    Cherdex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba arkadaşlar mac format attım ve açamıyorum komple resetleme nasıl yapabilirim ?
    Açıkken yapıyorum değil mi ?
  • 17-01-2023, 00:01:32
    #6
    Cherdex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Açıkken yapıyorum değil mi ?
    Hayır kapat öyle yap logo çıkınca elini çeks
  • 21-01-2023, 10:41:24
    #7
    Olmadı klavyem kablosuz