Cherdex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba arkadaşlar mac format attım ve açamıyorum komple resetleme nasıl yapabilirim ?
Cherdex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba arkadaşlar mac format attım ve açamıyorum komple resetleme nasıl yapabilirim ?
Açıkken yapıyorum değil mi ?