• 13-01-2023, 18:37:08
    #1
    Merhaba değerli hocalarım.

    Kura ile astsubay asçavuş olarak
    KTBK TOPÇU ALAYI ALAY KARARGAH BÖLÜĞÜne atandım. Eğitimden geriye kalan askerlik görevimin on ayını Kıbrıs'ta yapacağım. Bu bölük tam olarak nerede? İmkanları nasıl? Bu tarz konular hakkında aklımda ki deli soruları yanıtlayabilecek olan bir hocam varmıdır 😀 Sevineyim mi, üzüleyim mi?

    Şimdiden güzel cevaplarınız için teşekkürler.
  • 13-01-2023, 18:44:50
    #2
    ...
  • 13-01-2023, 18:51:42
    #3
    Teslim olma tarihi ne zaman?

    Mayistan sonra kibris tatil yeri olur senin icin
  • 13-01-2023, 19:11:06
    #4
    Ben de Kıbrıs’ta yapmıştım hocam askerliği, gittiğiniz yerin imkanları genele göre çok iyi diyebilirim. Hayırlı olsun.
  • 13-01-2023, 20:39:41
    #5
    murrtex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Teslim olma tarihi ne zaman?

    Mayistan sonra kibris tatil yeri olur senin icin
    Hocam Şubat da teslim olurum 😂 çok heyecanlıyım. Umarım tatil olur benim için.
  • 13-01-2023, 20:40:40
    #6
    karamazov adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kıbrıs güzeldir mis gibi yaparsın askerliği yakın doğu üni karşısında konum olarak. harici sorun olursa pmden yazabilirsin.
    Hocam inşallah dediğiniz gibidir 😀 tek korkum kalacak yer. Ordu evi veya lojman yakalayabilirsem tüm sorunlar çözülecek.
  • 13-01-2023, 23:30:26
    #7
    Hocam tow taburuna mı?
  • 14-01-2023, 07:32:31
    #8
    KeyCodE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam tow taburuna mı?
    Hocam hiçbir bilgi yok. İnternette yeri yok, numarası yok. Bugün tam olarak neresi olduğunu veya bölük komutanı numarasını bulacağım.