Merhaba değerli hocalarım.
Kura ile astsubay asçavuş olarak
KTBK TOPÇU ALAYI ALAY KARARGAH BÖLÜĞÜne atandım. Eğitimden geriye kalan askerlik görevimin on ayını Kıbrıs'ta yapacağım. Bu bölük tam olarak nerede? İmkanları nasıl? Bu tarz konular hakkında aklımda ki deli soruları yanıtlayabilecek olan bir hocam varmıdır 😀 Sevineyim mi, üzüleyim mi?
Şimdiden güzel cevaplarınız için teşekkürler.