• 12-01-2023, 14:15:23
    #19
    baltazar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    merhaba
    PTT AVM den win11 pro key alacağım
    ama çok ucuz 12 tl

    sizce bir sıkntı çıkar mı
    bird burada bir arkadaştan almıştı laptop gelmediği için kullanamadım
    ne hikmetse 24 saatlik keymiş
    neyse sözün özü bu key i alsam tek kullanımlık mı olacak yoksa hep benim mi olacak
    bilen varsa cevaplarsa sevnirim.
    Forumda Uygun fiyata Lisans satışı yapan onlarca arkadaşımız var. Tercihini buradan yanı kullanmanızı tavsiye ederim. Hem buradaki arkadaşımız kazanmış olur hem de teknik destek noktasında çalacağınız bir kapınız olur. 3-5 Liranın (düşük gibi görünen) cazibesine kapılmayın derim
  • 12-01-2023, 14:26:40
    #20
    beslika adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Forumda Uygun fiyata Lisans satışı yapan onlarca arkadaşımız var. Tercihini buradan yanı kullanmanızı tavsiye ederim. Hem buradaki arkadaşımız kazanmış olur hem de teknik destek noktasında çalacağınız bir kapınız olur. 3-5 Liranın (düşük gibi görünen) cazibesine kapılmayın derim
    hocam ilk forumdan aldım
    mağdur edildiğim için dışarı yöneldim.
  • 12-01-2023, 14:32:11
    #21
    baltazar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam ilk forumdan aldım
    mağdur edildiğim için dışarı yöneldim.
    Buraya duyulan güven sorunundan ötürü dışardan alacağın hizmetin güvenirliğini de burada soruyor olman da ayrı bir paradoks
    Her şeye rağmen burada güvenilir arkadaşları bulacağından eminim.
    Her şey gönlünce olsun.
  • 12-01-2023, 14:33:43
    #22
    beslika adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Buraya duyulan güven sorunundan ötürü dışardan alacağın hizmetin güvenirliğini de burada soruyor olman da ayrı bir paradoks
    Her şeye rağmen burada güvenilir arkadaşları bulacağından eminim.
    Her şey gönlünce olsun.
    buraya güveniyorum
    sadece yanlış kişi ile alış veriş yaptım
    yani nerdeyse beni suçlayacaksınız mağdur oldum diye
  • 12-01-2023, 14:39:59
    #23
    baltazar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    buraya güveniyorum
    sadece yanlış kişi ile alış veriş yaptım
    yani nerdeyse beni suçlayacaksınız mağdur oldum diye
    Yazdıklarımdan sizi suçlama niyetimin olmadığı gibi, kelimelerimin arasında buna dair emarede bulunmaz ama canınız sağolsun
    Selamlar.
  • 12-01-2023, 21:09:29
    #24
    Kişisel kullanımlarda sorun yaratmaz fakat kurumsal firmalar o tür platformlardan aldığı faturalar ile lisans yediremez.
  • 12-01-2023, 23:30:20
    #25
    6 - 7 yıldır bu tür keyleri alıp kullanıyorum, kişisel bilgisayarım da yaklaşın 3 4 kez almışımdır, şimdiye kadar sorunla karşılaşmadım. Aktivasyonu tamamladıktan sonra aşağıdaki linkten key geçerliliklerini yine de kontrol et


    https://blog.bilgisayarcozummerkezi....ans-sorgulama/
  • 12-01-2023, 23:34:12
    #26
    PTT den bende aldım tek kullanımlıkmış format attın mı gidiyor
    Forumda tek kullanımlık olmayan format atınca gitmeyen lisans satışı yapan var mı
  • 13-01-2023, 00:44:04
    #27
    metinblog adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    PTT den bende aldım tek kullanımlıkmış format attın mı gidiyor
    Forumda tek kullanımlık olmayan format atınca gitmeyen lisans satışı yapan var mı
    OEM lazım hocam onun için. OEM'ler pahalı oluyor. @whitelotus; hocamın konusunu inceleyebilirsiniz
    https://www.r10.net/hesap-lisans-ali...s-10004-a.html