PTT den bende aldım tek kullanımlıkmış format attın mı gidiyor
Forumda tek kullanımlık olmayan format atınca gitmeyen lisans satışı yapan var mı
OEM lazım hocam onun için. OEM'ler pahalı oluyor.
@whitelotus; hocamın konusunu inceleyebilirsiniz
https://www.r10.net/hesap-lisans-ali...s-10004-a.html