metinblog adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
PTT den bende aldım tek kullanımlıkmış format attın mı gidiyor
Forumda tek kullanımlık olmayan format atınca gitmeyen lisans satışı yapan var mı
OEM lazım hocam onun için. OEM'ler pahalı oluyor. @whitelotus; hocamın konusunu inceleyebilirsiniz
https://www.r10.net/hesap-lisans-ali...s-10004-a.html