• 11-01-2023, 15:50:20
    #1
    Üyeliği durduruldu
    ben bir site kurdum yaklaşık 40 gün önce ve adsense onayı aldı , site dili ingilizce adsense hesabım amerika olarak gözüküyor öyle yapmışım ya böyle devam edeceğim ya da tr hesabıma çekeceğim bende böyle kalsın istiyorum fakat pin geldiği zaman sıkıntı olur mu ? wise hesabı ile alsam olmaz mı ikametgahı illa ki amerika da mı göstermek gerekiyor bilgi verirseniz sevinirim en doğrusu ne yapmak .
  • 11-01-2023, 15:59:24
    #2
    Pini Amerika`da halletmem lazım (Pin hizmeti verenler var belli bir ücret karşılığında halledersin)

    Ödeme yöntemlerini çok bilmiyorum ama adsense seçimi için Amerika bence en kötüsü

    vergiden kaçamazsın direkt adsense ayarlardan vergi ayarları yapılıyor direkt hesaba çekmeden vergi kesiliyor
  • 11-01-2023, 16:06:23
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Paramedik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Pini Amerika`da halletmem lazım (Pin hizmeti verenler var belli bir ücret karşılığında halledersin)

    Ödeme yöntemlerini çok bilmiyorum ama adsense seçimi için Amerika bence en kötüsü

    vergiden kaçamazsın direkt adsense ayarlardan vergi ayarları yapılıyor direkt hesaba çekmeden vergi kesiliyor
    ne önerirsiniz peki hocam
  • 11-01-2023, 23:45:58
    #4
    Emirkirax adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ne önerirsiniz peki hocam
    hocam bu konuda çok bilgim yok ama yeniden TR adsense için başvuru yapabilirsiniz