ben bir site kurdum yaklaşık 40 gün önce ve adsense onayı aldı , site dili ingilizce adsense hesabım amerika olarak gözüküyor öyle yapmışım ya böyle devam edeceğim ya da tr hesabıma çekeceğim bende böyle kalsın istiyorum fakat pin geldiği zaman sıkıntı olur mu ? wise hesabı ile alsam olmaz mı ikametgahı illa ki amerika da mı göstermek gerekiyor bilgi verirseniz sevinirim en doğrusu ne yapmak .