• 11-01-2023, 03:51:31
    #1
    Arkadaşlar ben ve arkdaşımı toplam 4650 tl dolandırdılar
    bende 2250 tl arkadaşımdan 2400 aldılar ve bizi engelleyip kaçtılarr.

    Telefonnumaraları var,
    Birinin ınstgaran hesabına ulaştım
    iban Numarası var

    elimde ki kanıt bunlar. Ne yapayım ?
  • 11-01-2023, 03:53:36
    #2
    Geçmiş olsun.
  • 11-01-2023, 03:54:03
    #3
    Sabahtan ilk işiniz gidip suç duyurusunda bulunmanız savcılığa, zaten onlara ihbarname gidince muhtemelen uzlaşmak isteyip iade sağlamaya çalışacaklar veya zor yolu seçip sonuçlanmasını bekleyeceksiniz ama eninde sonunda alacaksınız paranızı.
  • 11-01-2023, 03:54:05
    #4
    Para gönderim açıklamasına ne için yazdığını yazmıştırsınız umarım.
    Yazdıysanız
    Bulunduğunuz yerde ki adliyeye gidip
    Cumhuriyet Başsavcılığına suç duyurusunda bulunun
  • 11-01-2023, 03:56:24
    #5
    Moderatör
    Geçmiş olsun, sabah ilk işiniz savcılığa gitmek olsun.
  • 11-01-2023, 03:59:42
    #6
    Savcılık hocam direkt vakit kaybetmeden polis tel açtığında iade edip özür dilerler
  • 11-01-2023, 04:06:18
    #7
    Şikayetçi olun fazlasıyla geri alırsınız. Yalnız paranızı geri alacağınız kişi sizi dolandıran kişi olmayabilir. Kaçak bahis sitelerine banka hesabı kiralıyorlar o banka hesaplarını alanlar hem dolandırıcılıkta hemde kaçak bahiste kullanıyor. Bu kısmı sizi çok ilgilendirmez siz paranızı almaya bakarsınız.
  • 11-01-2023, 04:47:13
    #8
    ayosof adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar ben ve arkdaşımı toplam 4650 tl dolandırdılar
    bende 2250 tl arkadaşımdan 2400 aldılar ve bizi engelleyip kaçtılarr.

    Telefonnumaraları var,
    Birinin ınstgaran hesabına ulaştım
    iban Numarası var

    elimde ki kanıt bunlar. Ne yapayım ?
    Adliyeden Şikayet Etmeni Tavsiye Ederim Fazlasıyla Alacagından Eminim
    Aynısı Başıma Geldi.
    10.750 TL Dolandırıldım Hiç Üşenmeden Kalktım Adliyeye Gittim Asarım Keserim Ülkesindeyiz Fakat Bu İşlerde Asmak Kesmek İşe Yaramıyor.
    Bizzat Kendileri İletişime Geçti Tutarı Ödiyelim Şikayeti Geri Alalım vsvs Diyerek.
    Benimle İşleri Olmadığını Avukatıma Gitmelerini Söyledim Avukatım Aradı Napalım dedi Farkını Koy Abi Dedim sana Ne Ödediysem 2x İste
    Dolandıran Şahıslardan Avukatım 29.750 TL İstedi.
    Ödediler Şikayetimizi Geri Çektik ( Mağduriyet Giderildi ) Olarak Bu Tarafıda Önemli Bu Şekilde Çekilirse Gene Dava Devam Ediyor Fakat Kamu Davası Olarak.
  • 11-01-2023, 04:52:54
    #9
    Hocam hiç korkmayın tüm belgeleri açık bir şekilde savcılığa iletin onlar gerekeni yapıyor. Bu aralar bu tarz olaylara öncelik veriyorlar.