Arkadaşlar ben ve arkdaşımı toplam 4650 tl dolandırdılar
bende 2250 tl arkadaşımdan 2400 aldılar ve bizi engelleyip kaçtılarr.
Telefonnumaraları var,
Birinin ınstgaran hesabına ulaştım
iban Numarası var
elimde ki kanıt bunlar. Ne yapayım ?
Adliyeden Şikayet Etmeni Tavsiye Ederim Fazlasıyla Alacagından Eminim
Aynısı Başıma Geldi.
10.750 TL Dolandırıldım Hiç Üşenmeden Kalktım Adliyeye Gittim Asarım Keserim Ülkesindeyiz Fakat Bu İşlerde Asmak Kesmek İşe Yaramıyor.
Bizzat Kendileri İletişime Geçti Tutarı Ödiyelim Şikayeti Geri Alalım vsvs Diyerek.
Benimle İşleri Olmadığını Avukatıma Gitmelerini Söyledim Avukatım Aradı Napalım dedi Farkını Koy Abi Dedim sana Ne Ödediysem 2x İste
Dolandıran Şahıslardan Avukatım 29.750 TL İstedi.
Ödediler Şikayetimizi Geri Çektik ( Mağduriyet Giderildi ) Olarak Bu Tarafıda Önemli Bu Şekilde Çekilirse Gene Dava Devam Ediyor Fakat Kamu Davası Olarak.