• 10-01-2023, 17:49:33
    #1
    Merhabalar ;

    Emülatör Sıfırlamak istiyoruz. (Nox,Memu Gibi) bu işlemi nasıl yapabiliriz?

    Bilgi sahibi olanlar yardımcı olursa seviniriz.
  • 10-01-2023, 17:56:04
    #2
    weaxuN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar ;

    Emülatör Sıfırlamak istiyoruz. (Nox,Memu Gibi) bu işlemi nasıl yapabiliriz?

    Bilgi sahibi olanlar yardımcı olursa seviniriz.
    yeni emülatör oluştursanız daha kolay olmaz mı
  • 10-01-2023, 17:56:48
    #3
    deifoslive adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yeni emülatör oluştursanız daha kolay olmaz mı
    Sil yükleyi mi kastediyorsunuz?
  • 10-01-2023, 19:10:05
    #4
    weaxuN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar ;

    Emülatör Sıfırlamak istiyoruz. (Nox,Memu Gibi) bu işlemi nasıl yapabiliriz?

    Bilgi sahibi olanlar yardımcı olursa seviniriz.
    Başlat'a aramaya "memu" yazdığınızda memu-multi gibi birşey var veya kendi kurulu olduğu klasördede memu-multi uygulaması var onu kullanabilirsiniz. Aradığınız şey tamda orda
  • 11-01-2023, 08:09:18
    #5
    weaxuN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sil yükleyi mi kastediyorsunuz?
    multi manageri açıp emülatörü silip yenisini oluşturacaksınız. Uygulamayı değil emülatörü sileceksiniz. Multiyi bulamıyorsanız, memu-nox dosya konumunu açıp içerisinde bulabilirsiniz.