Merhabalar ;
Emülatör Sıfırlamak istiyoruz. (Nox,Memu Gibi) bu işlemi nasıl yapabiliriz?
Bilgi sahibi olanlar yardımcı olursa seviniriz.
Emülatör Sıfırlama H.K
4
●104
- 10-01-2023, 17:56:04yeni emülatör oluştursanız daha kolay olmaz mıweaxuN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 10-01-2023, 17:56:48Sil yükleyi mi kastediyorsunuz?deifoslive adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 10-01-2023, 19:10:05Başlat'a aramaya "memu" yazdığınızda memu-multi gibi birşey var veya kendi kurulu olduğu klasördede memu-multi uygulaması var onu kullanabilirsiniz. Aradığınız şey tamda ordaweaxuN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 11-01-2023, 08:09:18multi manageri açıp emülatörü silip yenisini oluşturacaksınız. Uygulamayı değil emülatörü sileceksiniz. Multiyi bulamıyorsanız, memu-nox dosya konumunu açıp içerisinde bulabilirsiniz.weaxuN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle