weaxuN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sil yükleyi mi kastediyorsunuz?
multi manageri açıp emülatörü silip yenisini oluşturacaksınız. Uygulamayı değil emülatörü sileceksiniz. Multiyi bulamıyorsanız, memu-nox dosya konumunu açıp içerisinde bulabilirsiniz.