Yurtdışından apple watch getirmek
6
●180
- 10-01-2023, 00:49:27Merhabalar yurtdışında olan arkadaşım apple watch getirecek ama kullanımda vs herhangi bir sorun yaşar mıyım? Kayıt ettirmek vs gerekiyor mu yada bağlantıyla alakalı bir sorun olur mu
- 10-01-2023, 00:53:24Nasıl yani hocam biraz detay verir misiniz? Apple watch 7 getirecek ve benim telefonum iphone 11voLwy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 10-01-2023, 00:57:34Apple Watch'larda sim kart yok, esim teknolojisi var. Bi ayar ile sebekeye baglaniyorsunuz. Eger esim ile kullanacaksaniz imei'i belli süre sonra süresi bitecek ve operatörlerden kayit icin SMS alirsiniz.CelkanMedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Esim ile kullandiginizda telefonunuz yaninizda olmasa bile mesaj atabilir, cevap verebilir arama yapabilirsiniz. Esim olmadan kendi telefonunuza bagli olursunuz. Telefonunuza bagli oldugu sürece esim ile yapabildiklerinizi yapabiliyorsunuz zaten.
