• 10-01-2023, 00:49:27
    #1
    Merhabalar yurtdışında olan arkadaşım apple watch getirecek ama kullanımda vs herhangi bir sorun yaşar mıyım? Kayıt ettirmek vs gerekiyor mu yada bağlantıyla alakalı bir sorun olur mu
  • 10-01-2023, 00:51:06
    #2
    Merak ettim takipteyim
  • 10-01-2023, 00:52:05
    #3
    Esimli olanlari Esim ile kullanacaksaniz gerekli. Diger türlü telefonunuz daime yaniniydaysa ona bagli olacaktir.
  • 10-01-2023, 00:52:59
    #4
    Bende getirdim herangibi kayıt durumu olmadı bağlantıda da bir sorun olmadı
  • 10-01-2023, 00:53:24
    #5
    Nasıl yani hocam biraz detay verir misiniz? Apple watch 7 getirecek ve benim telefonum iphone 11
    voLwy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Esimli olanlari Esim ile kullanacaksaniz gerekli. Diger türlü telefonunuz daime yaniniydaysa ona bagli olacaktir.
  • 10-01-2023, 00:57:34
    #6
    CelkanMedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Nasıl yani hocam biraz detay verir misiniz? Apple watch 7 getirecek ve benim telefonum iphone 11
    Apple Watch'larda sim kart yok, esim teknolojisi var. Bi ayar ile sebekeye baglaniyorsunuz. Eger esim ile kullanacaksaniz imei'i belli süre sonra süresi bitecek ve operatörlerden kayit icin SMS alirsiniz.

    Esim ile kullandiginizda telefonunuz yaninizda olmasa bile mesaj atabilir, cevap verebilir arama yapabilirsiniz. Esim olmadan kendi telefonunuza bagli olursunuz. Telefonunuza bagli oldugu sürece esim ile yapabildiklerinizi yapabiliyorsunuz zaten.
  • 10-01-2023, 01:06:29
    #7
    Apple’ın bildiğim kadarıyla iPhone’ları hariç diğer cihazlarında (eSim özellikliler hariç) kayıt işlemi bulunmuyor.

    eSim bulunan Watch örneği: