Nasıl yani hocam biraz detay verir misiniz? Apple watch 7 getirecek ve benim telefonum iphone 11
Apple Watch'larda sim kart yok, esim teknolojisi var. Bi ayar ile sebekeye baglaniyorsunuz. Eger esim ile kullanacaksaniz imei'i belli süre sonra süresi bitecek ve operatörlerden kayit icin SMS alirsiniz.
Esim ile kullandiginizda telefonunuz yaninizda olmasa bile mesaj atabilir, cevap verebilir arama yapabilirsiniz. Esim olmadan kendi telefonunuza bagli olursunuz. Telefonunuza bagli oldugu sürece esim ile yapabildiklerinizi yapabiliyorsunuz zaten.