Selamlar,
Bazı internet sayfalarında devlet hastaneler ben aldırma işlemi yapmıyor gibi yazılar okudum . Daha önce devlet hastanesinde bu tarz işlem yaptıran oldu mu acaba?
Ben aldırma işlemi hakkında ...
4
●146
- 09-01-2023, 15:57:19
- 09-01-2023, 16:00:48ben aldırma için plastik cerrahi yazıyor ama cildiye mi gitmek gerekiyorDracarys adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 09-01-2023, 16:03:27Alım işlemini ikisi de yapıyor, iyi huylu tümörler olduğu için her koşulda cildiye şart sağlık çalışanıyım bende önerim cildiyeye görünmeden aldırmayın.ozgurcetinkaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 09-01-2023, 16:24:50Dracarys adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bilgi ve önerin için teşekkür ederim...