• 09-01-2023, 15:57:19
    #1
    Selamlar,
    Bazı internet sayfalarında devlet hastaneler ben aldırma işlemi yapmıyor gibi yazılar okudum . Daha önce devlet hastanesinde bu tarz işlem yaptıran oldu mu acaba?
  • 09-01-2023, 15:59:40
    #2
    Öncelikle bir cildiyeye görünmeniz gerekiyor. Aldırma işlemini kendisi yapıyor. Dışarıda güzellik merkezleri veya başka yerlerde yapıyor ama kesinlikle önermem eğer yüzünüzdeyse fazlasıyla iz kalabilir.
  • 09-01-2023, 16:00:48
    #3
    Dracarys adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Öncelikle bir cildiyeye görünmeniz gerekiyor. Aldırma işlemini kendisi yapıyor. Dışarıda güzellik merkezleri veya başka yerlerde yapıyor ama kesinlikle önermem eğer yüzünüzdeyse fazlasıyla iz kalabilir.
    ben aldırma için plastik cerrahi yazıyor ama cildiye mi gitmek gerekiyor
  • 09-01-2023, 16:03:27
    #4
    ozgurcetinkaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben aldırma için plastik cerrahi yazıyor ama cildiye mi gitmek gerekiyor
    Alım işlemini ikisi de yapıyor, iyi huylu tümörler olduğu için her koşulda cildiye şart sağlık çalışanıyım bende önerim cildiyeye görünmeden aldırmayın.
  • 09-01-2023, 16:24:50
    #5
    Dracarys adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Alım işlemini ikisi de yapıyor, iyi huylu tümörler olduğu için her koşulda cildiye şart sağlık çalışanıyım bende önerim cildiyeye görünmeden aldırmayın.

    Bilgi ve önerin için teşekkür ederim...