Konu
Ben aldırma işlemi hakkında ...
09-01-2023, 16:24:50
#5
ozgurcetinkaya
Dracarys adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Alım işlemini ikisi de yapıyor, iyi huylu tümörler olduğu için her koşulda cildiye şart sağlık çalışanıyım bende önerim cildiyeye görünmeden aldırmayın.
Bilgi ve önerin için teşekkür ederim...