Dracarys adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Alım işlemini ikisi de yapıyor, iyi huylu tümörler olduğu için her koşulda cildiye şart sağlık çalışanıyım bende önerim cildiyeye görünmeden aldırmayın.

Bilgi ve önerin için teşekkür ederim...