Arkadaşlar konuyla ilgili 2. Konu açışım. Sorum şu ;
Kendi uygulamam üzerinden bir buton ile yemeksepeti, getir veya trendyol uygulamasını açtırmak istiyorum hangisine tıklarsanız o uygulama açılacak. Bunu yapabilmek için bir izne ihtiyacım var mı veya hukuksal olarak bir sorumluluğum var mı ? Çok acil bunu öğrenmem lazım .. şimdiden teşekkürler
Çok acil cevabına ulaşmam lazım
6
●376
- 08-01-2023, 05:20:35Konu başlığını "Çok acil cevabına ulaşmam lazım" şeklinde açarsan tekrar silinir ve aynı şekilde açmaya ısrar edersen banlanırsın.
- 08-01-2023, 05:25:56uyarı için teşekkürlerZirvehosting adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 08-01-2023, 07:14:00Çok saçma yerlere takılmışsınız hatasız kul olmaz adam bir heyecanla bu şekilde konu açmış olabilir garip cevaplar yerine yardımcı olmak gerekir benim bilgim yok bu konuda bizim insanımız iyice gaddar olmuş eskiden yardım severdik yani kısaca ufak şeylere takılmak yerine yardımcı olunacak cevap vermek zor birşey değil iyi forumlar
- 08-01-2023, 07:28:33Eğer bir mobil uygulama üzerinden yemeksepeti, getir veya trendyol gibi sitelerin web sayfalarına link vermek istiyorsanız, genellikle bu tür bir işlem için özel izin almanıza gerek yoktur. Ancak, bu sitelerin ticari markalarını kullanırken, ilgili ticari marka kullanım kurallarına uymanız gerekebilir.
Hukuki sorumluluk açısından, ilgili sitelerin ticari markalarını ihlal ettiğiniz takdirde, hukuki sorumluluk altında olabilirsiniz. Bu nedenle, ilgili sitelerin ticari marka kullanım kurallarını dikkatli bir şekilde okumanız ve bu kurallara uymanız önemlidir.
Ayrıca, eğer bir web sayfası üzerinden yemeksepeti, getir veya trendyol gibi sitelerin web sayfalarına link vermek istiyorsanız, bu sitelerin web sayfalarının kullanım koşullarını da okumanız ve bu koşullara uymanız gerekebilir. - 08-01-2023, 14:37:43selam hocam web sayfası değilde kullanıcının telefonunda yüklü olan yemeksepeti getir veya trendyolyemek uygulamasını açtırmak istiyorum herhangi özel bir ürüne yönlendirme yapılmayacak uygulamların anasayfaları açılacak bunun ne gibi bir sorumluluğu olabilir ?MySimS3k adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle