Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Arkadaşlar konuyla ilgili 2. Konu açışım. Sorum şu ;
Kendi uygulamam üzerinden bir buton ile yemeksepeti, getir veya trendyol uygulamasını açtırmak istiyorum hangisine tıklarsanız o uygulama açılacak. Bunu yapabilmek için bir izne ihtiyacım var mı veya hukuksal olarak bir sorumluluğum var mı ? Çok acil bunu öğrenmem lazım .. şimdiden teşekkürler