• 07-01-2023, 23:08:29
    #1
    Face id çalışmıyor on cam değişmiş bir kac kere karıştırdım problem yok telefonda telefoncuya götürüp bakmayı düşünüyorum. Herhangi başka bir sorunu falan var mi diye fiyati 7.000 sizce alınır mı? Tandik arkadaştan alcam iphone kullandım ama genelde eski telefonlar o yüzden soruyorum ☺
  • 07-01-2023, 23:09:15
    #2
    Hocam bildiğim kadarıyla face id değişmeyen bir parça. Donör olarak kullanılmıyor sanırım yani face id çalışmıyorsa yaptiramayacaginizi düşünüyorum
  • 07-01-2023, 23:09:50
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    2000 daha koy sağlamını al piyasası o civar zaten
  • 07-01-2023, 23:10:27
    #4
    Hayır alınmaz 7.000 tlye onu alacağınıza iphone se 2020 öneririm hem daha yeni bir telefon hem touchıd var. Face id çalışmadığı için her seferinde şifre girmek zorunda kalacaksınız muhtemelen ekranda orjinal değildir yan sanayi ekranlar çok fazla batarya tüketir ve kötü görüntü verir hem şarjınız çabuk bitecek hem şifre gireceksiniz hemde kötü görüntü alacaksınız. Şahsen ben almazdım.
  • 07-01-2023, 23:12:01
    #5
    talhagd4 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2000 daha koy sağlamını al piyasası o civar zaten
    Hocam arkadaşa direk 2-3 ay ödeyerek alabileceğim icin ondan yoksa direk öyle alırdım
  • 07-01-2023, 23:16:07
    #6
    Hocam piyasası 6000-7000 arası biraz pazarlık yapsanız daha güzel olur bence 6500 falan uygun bu telefon için.
  • 07-01-2023, 23:16:23
    #7
    PPuNisHeRR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayır alınmaz 7.000 tlye onu alacağınıza iphone se 2020 öneririm hem daha yeni bir telefon hem touchıd var. Face id çalışmadığı için her seferinde şifre girmek zorunda kalacaksınız muhtemelen ekranda orjinal değildir yan sanayi ekranlar çok fazla batarya tüketir ve kötü görüntü verir hem şarjınız çabuk bitecek hem şifre gireceksiniz hemde kötü görüntü alacaksınız. Şahsen ben almazdım.
    Haklısınız hocam giriş yaparken parola sıkıntı yaratmazda digerileri problem yaratir fikirlerinizi sormak istedim teşekkürler birde telefonculara sorayım fiyati bakalım taksit yapabilme şansım olur mu acaba
  • 07-01-2023, 23:17:47
    #8
    Kaannkabil adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam piyasası 6000-7000 arası biraz pazarlık yapsanız daha güzel olur bence 6500 falan uygun bu telefon için.
    Sıkıntı olmaz da hocam taksitle ödeyeceğim icin yoksa nakit direk 6000 alırdım
  • 07-01-2023, 23:25:23
    #9
    GEMİNİ ⭐ GROK ⭐ CAPCUT
    Alınmaz hocam o fiyatın az üstüne ya da o fiyat bandında daha iyisi bulunur