PPuNisHeRR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hayır alınmaz 7.000 tlye onu alacağınıza iphone se 2020 öneririm hem daha yeni bir telefon hem touchıd var. Face id çalışmadığı için her seferinde şifre girmek zorunda kalacaksınız muhtemelen ekranda orjinal değildir yan sanayi ekranlar çok fazla batarya tüketir ve kötü görüntü verir hem şarjınız çabuk bitecek hem şifre gireceksiniz hemde kötü görüntü alacaksınız. Şahsen ben almazdım.
Haklısınız hocam giriş yaparken parola sıkıntı yaratmazda digerileri problem yaratir fikirlerinizi sormak istedim teşekkürler birde telefonculara sorayım fiyati bakalım taksit yapabilme şansım olur mu acaba