• 04-01-2023, 00:26:15
    #1
    Ekim ayı gibi bedelli ödemesi yaptım e-devlet üzerinde bedelli ücreti ödendi olarak gözüküyordu. Tercihlerimi vs yaptım, şu an yeni gelen zamlar ile e-devletten baktığımda "01 Ocak 2023 - 30 Haziran 2023 dönemine ait bedelli askerlik bedeli belirli oluncaya kadar, Askerlik Hizmet Tercihi hizmeti geçici olarak kapatılmıştır. Bedelin belirlenmesini müteakip hizmet tekrar kullanıma açılacaktır." bu hatayı alıyorum. Bir problem var mıdır? yapmam gereken bir şey var mıdır?
  • 04-01-2023, 00:27:14
    #2
    bende yatırdım hocam 25 ocakta dağıtımı beklicez heralde
  • 04-01-2023, 00:28:44
    #3
    hfz54 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bende yatırdım hocam 25 ocakta dağıtımı beklicez heralde
    Hayırlısı olsun o halde hocam belki aynı yere düşeriz
  • 04-01-2023, 00:40:38
    #4
    Ücreti ödemeyip, seçime bıraktık belki kaldırırlar diye.
  • 04-01-2023, 00:42:10
    #5
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Yeni bedelli ücreti 100k oldu deniliyor.
  • 04-01-2023, 00:43:31
    #6
    Tursturis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ücreti ödemeyip, seçime bıraktık belki kaldırırlar diye.
    Sanmıyorum hocam böyle bir durum olursa isyan çıkar, düşünsenize milyonlarca kişi son 3-4 yıl içinde binlerce TL para ödedi. Birden seçim için kaldırırlarsa büyük çoğunluk isyan eder ve ellerindeki insanlardan da olurlar. Seçimden sonra 1-2 sene sonra yeni gelen yönetim ne yapar onu bilemem ama şu an bu mümkün değil ne yazık ki...
  • 04-01-2023, 02:25:05
    #7
    Tursturis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ücreti ödemeyip, seçime bıraktık belki kaldırırlar diye.
    Devlet o parayı bırakır mi ya
  • 04-01-2023, 02:25:42
    #8
    velmut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Devlet o parayı bırakır mi ya
    Seçim uğruna herşeyi yapmazlar mı :}
  • 04-01-2023, 02:28:03
    #9
    Tursturis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Seçim uğruna herşeyi yapmazlar mı :}
    o kadar da değil 😂 EYT de çıktı memura zam vs. Şu an devletin en son ihtimal verdiğim şeyi bedelliyi kaldırmak. Zorunlu değil ki yapmak istemiyorsan 6 ay git diyor zaten 😅