Tursturis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ücreti ödemeyip, seçime bıraktık belki kaldırırlar diye.
Sanmıyorum hocam böyle bir durum olursa isyan çıkar, düşünsenize milyonlarca kişi son 3-4 yıl içinde binlerce TL para ödedi. Birden seçim için kaldırırlarsa büyük çoğunluk isyan eder ve ellerindeki insanlardan da olurlar. Seçimden sonra 1-2 sene sonra yeni gelen yönetim ne yapar onu bilemem ama şu an bu mümkün değil ne yazık ki...