Ekim ayı gibi bedelli ödemesi yaptım e-devlet üzerinde bedelli ücreti ödendi olarak gözüküyordu. Tercihlerimi vs yaptım, şu an yeni gelen zamlar ile e-devletten baktığımda "01 Ocak 2023 - 30 Haziran 2023 dönemine ait bedelli askerlik bedeli belirli oluncaya kadar, Askerlik Hizmet Tercihi hizmeti geçici olarak kapatılmıştır. Bedelin belirlenmesini müteakip hizmet tekrar kullanıma açılacaktır." bu hatayı alıyorum. Bir problem var mıdır? yapmam gereken bir şey var mıdır?