• 04-01-2023, 00:15:31
    #1
    Selamlar

    Bir süredir forum içi ve dışı freelance olarak çalışmaktayım. Hesabıma para giriş çıkışı oluyor. Örnek olarak Ortalama 20k diyebiliriz. Buna herhangi bir vergi ödemem gerekiyor mu ? Aktif olarak ögrenciyim. Bana ilerde sıkıntı çıkartır mı ? Şirket vs açmam gerekiyor mu ? Bilgisi olan var ise yardımcı olursanız sevinirim.
  • 04-01-2023, 00:20:59
    #2
    Evet şirket kurup gelir vergisi ödemeniz gerekir.
  • 04-01-2023, 00:21:10
    #3
    Kazanç var ise vergi mutlaka vardır
  • 04-01-2023, 00:21:58
    #4
    Hocam 20k az bir miktar değil fark edilirse yüklü miktarda cezası var şahıs şirketi kurarak vergilerinizi ödemelisiniz
  • 04-01-2023, 00:23:03
    #5
    Al sat vs yapıyorum. 2.el ürünler bunlardada mı sorun yaşarım ?
  • 04-01-2023, 00:29:06
    #6
    salihturker adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Al sat vs yapıyorum. 2.el ürünler bunlardada mı sorun yaşarım ?
    Öncelikle evet bir şahıs firması açıp vergiye tabi olmalısınız ve bu süreçten sonra gelen her kuruşun vergisini ödersiniz bunun için de aldığınız her şey için fatura kestirmeniz sizin yararınıza olur
  • 04-01-2023, 00:29:49
    #7
    Üyeliği durduruldu
    ......
  • 04-01-2023, 00:36:25
    #8
    Hesaba yüksek miktar girdi çıktı oluyorsa vergi ödemekle yükümlüsün. İlerde sorun çıkabilir.
  • 04-01-2023, 01:46:02
    #9
    Merhabalar eğer aylık olarak düzenli geliriniz varsa genç gişirimci istisnasından yararlanıp şahıs şirketi kurmak gelirlerinizi yasalaştıracaktır isterseniz yardımcı olabiliriz kuruluş ve genç girişimci istisnası için pm’den iletişime geçebiliriz