Selamlar
Bir süredir forum içi ve dışı freelance olarak çalışmaktayım. Hesabıma para giriş çıkışı oluyor. Örnek olarak Ortalama 20k diyebiliriz. Buna herhangi bir vergi ödemem gerekiyor mu ? Aktif olarak ögrenciyim. Bana ilerde sıkıntı çıkartır mı ? Şirket vs açmam gerekiyor mu ? Bilgisi olan var ise yardımcı olursanız sevinirim.
Freelance çalışanlara vergi Hk.
8
●384
- 04-01-2023, 00:15:31
- 04-01-2023, 00:29:06Öncelikle evet bir şahıs firması açıp vergiye tabi olmalısınız ve bu süreçten sonra gelen her kuruşun vergisini ödersiniz bunun için de aldığınız her şey için fatura kestirmeniz sizin yararınıza olursalihturker adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle