Selamlar

Bir süredir forum içi ve dışı freelance olarak çalışmaktayım. Hesabıma para giriş çıkışı oluyor. Örnek olarak Ortalama 20k diyebiliriz. Buna herhangi bir vergi ödemem gerekiyor mu ? Aktif olarak ögrenciyim. Bana ilerde sıkıntı çıkartır mı ? Şirket vs açmam gerekiyor mu ? Bilgisi olan var ise yardımcı olursanız sevinirim.