• 03-01-2023, 23:26:13
    #1


  • 03-01-2023, 23:27:01
    #2
    Bayimiz Ol Para Kazan 🔥
    Açık açık numarasını paylaşmayın hocam, haklıyken haksız duruma düşebilirsiniz.
  • 03-01-2023, 23:27:11
    #3
    Growth Manager
    şikayetim var kategorisine konu açabilirsiniz.
  • 03-01-2023, 23:27:53
    #4
    Facebook'ta d0landırılınca "Facebook üyesi tarafından dolandırıldım" diye post paylaşıyor musunuz? R10'un yerinde olsam bu tarz paylaşımlara markayı zedelemekten dava açardım. Yapmanız gereken şey ilk şey savcılığa gitmek, R10'un adını her yerde geçirmek değil.
  • 03-01-2023, 23:28:07
    #5
    @Yasin32;
  • 03-01-2023, 23:42:41
    #6
    R10 size bu üyeyi tavsiye etmiyor veya kimse sizi zorlamıyor ya da kimse sizd önce faturayı ödeyin sonra ücretini alın demedi kimse başınıza silahta dayamadı. Ayrıca ticareti gördüğüm kadarıyla r10 üzerinden değil whatsapp üzerinden gerçekleştirmişsiniz başlık yanlış açılmış mark zuckerbergide etiketleyip whatsapp uygulaması kullanıcısı tarafından dolandırıldım demelisiniz.
  • 03-01-2023, 23:49:10
    #7
    Begeb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    R10 size bu üyeyi tavsiye etmiyor veya kimse sizi zorlamıyor ya da kimse sizd önce faturayı ödeyin sonra ücretini alın demedi kimse başınıza silahta dayamadı. Ayrıca ticareti gördüğüm kadarıyla r10 üzerinden değil whatsapp üzerinden gerçekleştirmişsiniz başlık yanlış açılmış mark zuckerbergide etiketleyip whatsapp uygulaması kullanıcısı tarafından dolandırıldım demelisiniz.
    R10 Üzerinden Konuyu açtım. arkadaş pmden yazdı whatsap bilgilerini istedi. konuda sonradan kapandı. arkadaşta dolandırdı. nerde ifşa edicektim bu olayı ?
  • 04-01-2023, 00:05:48
    #8
    Yeni üye sıkıntıları 🥱
  • 04-01-2023, 00:14:01
    #9
    Biri çıkar der modaretor var güvendim diye kargoya verdim dolandırıldim biri çıkar der R10 üyesi tarafından dolandirildim gorende diyecek r10 sahibi ve moderetorler sizi dolandirmis ya bence bu akılla bu düşünceyle daha çok dolandirilirsiniz R10 size zorla paranızı ginderin mi diyor yoksa zorla ticaret yapmayami zorluyorda böyle başlıklar ve düşüncelerle konu açıyorsunuz R10 bir forum bir toplumun sadece birleşmesine ve milletin evine emek götürmek için kurulan bir yer kısacası sizle alıcı yada satıcı arasındaki ticarete karışmıyor ve siz hür iradenizle ticaret8nizi yapiyoesunuz birazda kendinizi eleştirin nerde yanlış yaptimda dolandirildim diye