Begeb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
R10 size bu üyeyi tavsiye etmiyor veya kimse sizi zorlamıyor ya da kimse sizd önce faturayı ödeyin sonra ücretini alın demedi kimse başınıza silahta dayamadı. Ayrıca ticareti gördüğüm kadarıyla r10 üzerinden değil whatsapp üzerinden gerçekleştirmişsiniz başlık yanlış açılmış mark zuckerbergide etiketleyip whatsapp uygulaması kullanıcısı tarafından dolandırıldım demelisiniz.
R10 Üzerinden Konuyu açtım. arkadaş pmden yazdı whatsap bilgilerini istedi. konuda sonradan kapandı. arkadaşta dolandırdı. nerde ifşa edicektim bu olayı ?