Facebook'ta d0landırılınca "Facebook üyesi tarafından dolandırıldım" diye post paylaşıyor musunuz? R10'un yerinde olsam bu tarz paylaşımlara markayı zedelemekten dava açardım. Yapmanız gereken şey ilk şey savcılığa gitmek, R10'un adını her yerde geçirmek değil.