Biri çıkar der modaretor var güvendim diye kargoya verdim dolandırıldim biri çıkar der R10 üyesi tarafından dolandirildim gorende diyecek r10 sahibi ve moderetorler sizi dolandirmis ya bence bu akılla bu düşünceyle daha çok dolandirilirsiniz R10 size zorla paranızı ginderin mi diyor yoksa zorla ticaret yapmayami zorluyorda böyle başlıklar ve düşüncelerle konu açıyorsunuz R10 bir forum bir toplumun sadece birleşmesine ve milletin evine emek götürmek için kurulan bir yer kısacası sizle alıcı yada satıcı arasındaki ticarete karışmıyor ve siz hür iradenizle ticaret8nizi yapiyoesunuz birazda kendinizi eleştirin nerde yanlış yaptimda dolandirildim diye