• 03-01-2023, 19:12:46
    #1
    merhaba arkadaşlar,

    pederin restoranı var. trendyol yemek ile çalışacak. başvuruları tamamladık. fakat dükkanda pos otomasyon sistemi vs. yok sadece yazarkasa pos var. çok sipariş geleceğini sanmıyorum büyük de bir dükkan değil zaten. pahalıya kaçmadan bu trendyol fişlerini çıkarmak için uygun fiyatlı bir sistem kurmak istiyoruz önerileriniz var mı?
  • Kabul Edilen Cevap
    • 1 Beğeni
      onurcerik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
      teşekkürler hocam telefon için uyumlu var mıdır acaba? önerdiğiniz marka model vs
      Telefon için uyumluluk bilmiyorum hocam, basit bir bilgisayar ile halledebilirsiniz. 58mm termal yazıcı alın hocam. Bu üründen en ucuz nerede satılıyorsa bakın ( https://www.n11.com/urun/zjiang-zj-5...RoCGcMQAvD_BwE ) zaten hepsi aynı cihaz. Pos rulosu ile kullanılıyor. 80mm termal yazıcı almayın ekstra rulo masrafı çıkar.
  • 03-01-2023, 19:16:34
    #2
    Termal yazıcı alıyorsunuz hocam bir adet. Hiç bir sisteme yazılıma gerek yok, boşuna para vermeyin. Trendyolyemek, Getir yemek, yemeksepeti panelleri üzerinden direk olarak termal yazıcılardan fiş olarak çıktı alınıyor.
  • 03-01-2023, 19:17:28
    #3
    CABJ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Termal yazıcı alıyorsunuz hocam bir adet. Hiç bir sisteme yazılıma gerek yok, boşuna para vermeyin. Trendyolyemek, Getir yemek, yemeksepeti panelleri üzerinden direk olarak termal yazıcılardan fiş olarak çıktı alınıyor.
    teşekkürler hocam telefon için uyumlu var mıdır acaba? önerdiğiniz marka model vs
  • 03-01-2023, 19:20:53
    #4
    Bu cevap, konu sahibi tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.
    onurcerik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    teşekkürler hocam telefon için uyumlu var mıdır acaba? önerdiğiniz marka model vs
    Telefon için uyumluluk bilmiyorum hocam, basit bir bilgisayar ile halledebilirsiniz. 58mm termal yazıcı alın hocam. Bu üründen en ucuz nerede satılıyorsa bakın ( https://www.n11.com/urun/zjiang-zj-5...RoCGcMQAvD_BwE ) zaten hepsi aynı cihaz. Pos rulosu ile kullanılıyor. 80mm termal yazıcı almayın ekstra rulo masrafı çıkar.