merhaba arkadaşlar,
pederin restoranı var. trendyol yemek ile çalışacak. başvuruları tamamladık. fakat dükkanda pos otomasyon sistemi vs. yok sadece yazarkasa pos var. çok sipariş geleceğini sanmıyorum büyük de bir dükkan değil zaten. pahalıya kaçmadan bu trendyol fişlerini çıkarmak için uygun fiyatlı bir sistem kurmak istiyoruz önerileriniz var mı?