• 01-01-2023, 04:08:26
    #1
    Selamlar

    Malum kış şartları doğalgaz fiyatları uçtu gitti. Odamı ısıtmak için uygun yollu az elektrik tüketen bir cihaz var mı ?
    Şimdiden ilgilenen herkese teşekkürler
  • 01-01-2023, 04:08:57
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Doğal yollarla vücudunuzdan gaz çıkarmak en mantıklısı hocam.
  • 01-01-2023, 04:13:26
    #3
    kalın çorap, terlik, içlik, polar, bere, battaniye bide ısınan bir windows cihaz olması yeterli bence kış için
  • 01-01-2023, 04:15:23
    #4
    Ucuza ısınmak için en iyi yol yine doğalgaza çıkıyor hocam, sadece kendi odanın radyatörünü açar öyle kullanırsın, elektrikle ısınma yöntemleri pahalı yöntemlerdir. Bunlar dışında yalıtıma yönelebilirsin, tek sefer yaptırıyorsun ve çok verimli oluyor, yalıtım için de ucuz yöntemler var örneğin nalburdan strafor alıp duvarlarını kapatan bir tanıdığım vardı, odası kolay kolay soğumazdı, kötü görüntüsü de boyayarak çözülebilir. Bunlar dışında vazgeçilmez ısı kaynağı olarak soba tercih edilebilir.
  • 01-01-2023, 04:21:34
    #5
    ben yağlı radyatör peteği kullanıyorum.11 dilimli. üzerindede giysileri kurutuyorum.böyle daha iyi oluyor
  • 01-01-2023, 04:22:58
    #6
    Evet, odanızı ısıtmak için enerji tasarruflu bir cihaz kullanabilirsiniz. Örneğin, infrared ısıtıcılar, elektrikli kaloriferler ve elektrikli yer ısıtıcıları gibi cihazlar az elektrik tüketirler ve odanızı etkili bir şekilde ısıtırlar. Ayrıca, enerji tasarruflu LED ampuller ve programlanabilir termostatlar kullanarak elektrik tasarrufu sağlayabilirsiniz. Öneri olarak, bir enerji tasarruflu ısıtıcı seçerken, cihazın enerji sınıfını ve enerji tasarruflu özelliklerini kontrol edin. Bu özellikler, cihazın elektrik tasarrufu yapıp yapmadığını ve ne kadar enerji tasarruflu olduğunu gösterir.

    Lütfen unutmayın, cihazların elektrik tasarruflu olması sadece bir parçasıdır ve bunları doğru şekilde kullanarak daha fazla elektrik tasarrufu sağlayabilirsiniz. Örneğin, ısıtıcıyı sadece ihtiyaç duyduğunuz zamanları kullanın ve sıcaklık ayarını optimal seviyede tutun. Ayrıca, ısıtıcıyı sürekli yüksek sıcaklıkta çalıştırmak yerine, odanızı yavaş yavaş ısıtın ve gerekiyorsa termostatı düşürün. Bu şekilde, elektrik tasarrufu yaparak aynı zamanda enerji ve para tasarrufu da sağlayabilirsiniz.
  • 01-01-2023, 18:47:44
    #7
    Simtech 400-800w kullaniyorum gayet iyi
  • 02-01-2023, 10:21:17
    #8
    Değerli yorumlarınız için teşekkür ederim
  • 02-01-2023, 10:22:20
    #9
    yağlı radyatör güzel çözüm