Ucuza ısınmak için en iyi yol yine doğalgaza çıkıyor hocam, sadece kendi odanın radyatörünü açar öyle kullanırsın, elektrikle ısınma yöntemleri pahalı yöntemlerdir. Bunlar dışında yalıtıma yönelebilirsin, tek sefer yaptırıyorsun ve çok verimli oluyor, yalıtım için de ucuz yöntemler var örneğin nalburdan strafor alıp duvarlarını kapatan bir tanıdığım vardı, odası kolay kolay soğumazdı, kötü görüntüsü de boyayarak çözülebilir. Bunlar dışında vazgeçilmez ısı kaynağı olarak soba tercih edilebilir.