• 31-12-2022, 00:04:09
    #1
    Telefon siparişi verdim n11 den üründe sorun yok ama hoşuma gitmedi bazı sitelerde ayıplı olmadığı sürece iade yok deniyor. Bilgisi olan arkadaşlar bilgi verebilir mi?
  • 31-12-2022, 00:05:18
    #2
    15 gün içinde koşulsuz iade var ama trde bu durum çok sıkıntılı arayıp soracaklar kabul etmeyecekler hekem heyetine mecbur bırakıyorlar
  • 31-12-2022, 00:06:14
    #3
    Malesef cihazı açtıysanız iade almazlar.
  • 31-12-2022, 00:09:52
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Tatarstan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Malesef cihazı açtıysanız iade almazlar.
    Hepsiburada dan alınan ürünü açıp 2 gün kullanmama rağmen koşulsuz şartsız iade ettim. Yanlış bilgi vermeyin
  • 31-12-2022, 00:12:48
    #5
    DraxLeR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hepsiburada dan alınan ürünü açıp 2 gün kullanmama rağmen koşulsuz şartsız iade ettim. Yanlış bilgi vermeyin
    Ben de Hepsiburada’dan aldığım, 2 saat sonra vazgeçtiğim telefonu sim kart taktığım için iade edemedim. Satıcı da Hepsiburada.
    • Tatarstan
    Tatarstan bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 31-12-2022, 00:14:38
    #6
    DraxLeR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hepsiburada dan alınan ürünü açıp 2 gün kullanmama rağmen koşulsuz şartsız iade ettim. Yanlış bilgi vermeyin
    10 yıldır bu sektördeyim size kıyak geçmişlerdir hocam satıcı hepsiburadaysa arada istisna çıkabilir , müşteri memnuniyeti açısından.
  • 31-12-2022, 00:26:29
    #7
    Cihazı jelatininden ayırdığınız taktirde iade hakkınız bulunmamaktadır yaklaşık 17 yıldır sektördeyiz bu hiçbir zaman değişmedi istisna olan durumlar hariç.
  • 31-12-2022, 01:14:30
    #8
    3 ay önce amazondan ailemden birisi için telefon aldım. 25 gün kadar kullanıldı ve bir kaç sorun yaşadığını söyledi. Yaklaşık 1 ay olmasına rağmen sorunsuz iade işlemi sorunsuz kabul edildi.
  • 31-12-2022, 16:10:47
    #9
    vigivan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    3 ay önce amazondan ailemden birisi için telefon aldım. 25 gün kadar kullanıldı ve bir kaç sorun yaşadığını söyledi. Yaklaşık 1 ay olmasına rağmen sorunsuz iade işlemi sorunsuz kabul edildi.
    servis göndrip sorunları tespit ettirdiniz ve servis raporuyla mı iade ettiniz hocam yoksa direkt amazona mı yollayıp iade aldınız servise vs göndermeden