3 ay önce amazondan ailemden birisi için telefon aldım. 25 gün kadar kullanıldı ve bir kaç sorun yaşadığını söyledi. Yaklaşık 1 ay olmasına rağmen sorunsuz iade işlemi sorunsuz kabul edildi.
servis göndrip sorunları tespit ettirdiniz ve servis raporuyla mı iade ettiniz hocam yoksa direkt amazona mı yollayıp iade aldınız servise vs göndermeden