Merhaba, i5 işlemcili güçlü bir uzak masaüstüm var. Ama obsi açtığım zaman daha yayını bile başlatmadan %60 cpu kullanımı oluyor. En düşük ayarlarda bile yayını başlatsam cpu %100 e dayanıyor. Ya windows server olduğu için yada uzak masaüstü olduğu için bir ayarı var muhtemel ben o ayarı kaçırıyorum.
Bilgili arkadaşları yardıma bekliyorum.
Uzak Masaüstü OBS Yüksek Cpu Kullanımı
1
●56
- 29-12-2022, 14:43:05Merhaba, aşağıdakı linki kontrol eder misiniz?
https://obsproject.com/forum/threads...ording.141020/